Hjärnskakning
Postat:2009-04-18 Klockan:22:53:30

Tror jag åkte på en lättare hjärnskakning igår. Rammlade av hästen & slog i huvudet. Jag & Louise var ute & red när Thor trampade på en plåtbit så att det klingade till, han blev rädd & gjorde ett jätte hopp & några till.
 Efter första hoppet tappade jag balansen & satt på sniskan. Hade han stått stilla då så hade jag ju fixat det men då han fortsatte att dumma sig så föll jag handlöst & slog bakhuvudet.
Tur att jag rider med hjälm, säger jag då bara.
Kände att det blev en rejäl smäll, men väl hemma några timmar senare började jag må dåligt, jätte trött, ont i huvudet och sedan kräktes jag på natten & på morgonen. Så idag har jag verkligen inte gjort många knop utan jag har legat i sängen mest hela dagen. Hoppas jag mår bra imorgon för då ska hela familjen bada och det har jag sett fram emot länge.


syster yster

Men fy å, vad läskigt med hjärnskakning. Stackars dig. För några år sedan fick Elsa ett fotbollsmål över sig och man befarade hjärnskakning, då skulle vi väcka henne varannan timme och fråga vad hon hette, bodde o sv. Men det var lugnt, hon tyckte bara att vi var jobbiga som frågade en massa mitt i natten. Alltså fullt frisk;)Tipsa C om detHAHAHAHAHA Hoppas du kryar på dig! puss å kram hela dan


LeeLoo

tack söta du! Men tror jag utelämnar ditt tips! Kram



PUBLICERAT: 2009-04-19, 20:48:16 | URL: http://leelooos.blogg.se/
malin

usch då :S Hoppas du snart mår lite bättre, hjärnskakning e absolut iinge trevligt, hade de efter en bilolycka och usch vad dåligt man mår, så lider med dej .. hoppas du mår bättre i morgon ! :)



PUBLICERAT: 2009-04-19, 21:01:37 | URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: