Planera mera
Postat:2009-04-12 Klockan:10:05:12

Ibland blir man trött på att gå upp i ottan för att lillgrisen ska somna om igen några timmar senare. Men då sitter man ju redan uppe, har fikat och satt på en tvättmaskin så då är det ju ingen idé att somna om. Idag skiner solen i alla fall & då är det ju ganska mysigt att vara uppe.
Nu över påskhelgen är det många vänner till C (min kära sambo) som är hemma på ön igen. Som vanligt har jag liksom glömt att klargöra mina planer. Så idag har jag ingen aing om hur det blir med någonting. Vi vill liksom olika saker & måste prata ihop oss. Vi kan sticka iväg på olika håll men vi ska båda göra aktiviteter som lillprinsen inte kan följa med på. Vad dumt det kan bli ibland!? Ska fråga Willes farmor, men det känns som om farmor har ryckt in massor den här veckan, då jag har haft tandläkartid, ridit & jobbat. Det är nästan som om det känns lite dumt att fråga. Någon annan som vill ha en lillprins/lillgris ikväll!?
Naaaaw


Astrid

Vi hade gärna haft en lite lillprins någon kväll.. Men det blir ju lite svårt eftersom vi inte bor så nära ;)



kram på er



PUBLICERAT: 2009-04-12, 10:37:35 | URL: http://www.nogg.se/nova08
Helena

JAAAAAAA!Vi vill ha lill-grisen NU!


LeeLoo

hihi! Bara "långdistansare" som svarar!



PUBLICERAT: 2009-04-12, 20:36:12 | URL: http://leelooos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: