En god prins
Postat:2009-04-02 Klockan:23:04:56

Jag har varit & jobbat några timmar ikväll. Är trött så att jag nästan ser i kors, bredvid mig i soffan ligger en sjuk kille & sover. Det är min stora kille, min man. Han skulle egentligen jobba över idag men kom hem & blev bara sämre & sämre. I vagnen ligger Wille & sover, inomhus, men han gnäller lite ibland så det är kanske dags för nya blöjor eller mer mat!? Farmor & Lasse har varit barnvakt åt våran lilla solstråle. Han är så söt & go min lilla prins. Och det kändes så bra att gå & hämta hem honom ikväll. Jag har ännu inte varit ifrån honom en hel natt & jag får en sån längtan efter honom. Och tuttarna....

Tidigare idag var jag & Wille iväg på babysim (han är mkt bättre i förkylningen, bara lite snorig men inte tät eller nysig) & han var gladast i poolen som vanligt. Efter badet åkte vi till Ica Maxi, där Wille tog en powernap i kundvagnen för att sedan vakna & sluka en banan. Han är så god min lilla prins. Eller som min stora syster skulle sagt "men goooooo plinsen"!

*med reservastion för stavfel o.s.v. (inte lätt att skriva med ögonen i kors!) *fniss*


FrökenM

Vad Mysigt med babysim, önskar så att det fanns här också! Hoppas mannen kryar på sig! Ha en bra helg, Kram på gooo plinsen!



PUBLICERAT: 2009-04-03, 07:53:12 | URL: http://www.skralte.blogspot.com
malena

Låter som alla har sjuk stuga!!



PUBLICERAT: 2009-04-03, 18:46:05 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Agnes borggren

synd att Conny är sjuk hoppas han kryar på sig.hälsa hela goa familjen


Anonym

Synd att Conny är sjuk hoppas han kryar på sig.hälsa hela goda familjen.


Agnes borggren

bra att wille kryat på sig,babysim låter kul,hälsa familjen


Agnes borggren

Roligt att wille gillar poolen,ica maxi lät kul wille gillar ica MAXI,hälsa hela familjen ifrån Agnes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: