balans
Postat:2009-08-22 Klockan:00:08:54

Är så trött på våran bil nu, som tur är ska vi köpa en ny så fort vi hittar ngn. Så förhoppningsvis ska bilen in på service & felsök till veckan. Men jag har bestämt mig, med andan i halsen ska jag trotsa allt & åka till Lummelunda på Villes 1-årskalas på söndag, så det så. Wish me luck!
Imorgon ska vi gå till Kneippebyn & bada vid fint väder. Det är sista helgen de har öppet så det är bäst att passa på. Och C börjar jobba på måndag efter 4 veckors semester. (Det är då jag & Wille drar till Sundsvall.)
Igår var jag på stan hela eftermiddagen, träffade Mira & hennes mamma vid lekplatsen på Öster & vi hade en mkt trevlig eftermiddag tillsammans. Först var vid vid gravarna en stund sedan gick vi till Öster & promenarade sedan ner mot Almedalen där vi satt på en filt med massor av leksaker och så lät vi barnen få gunga, vilket verkade mycket uppskattat. Sedan fick vi jaga våra bebisar också, Mira går, så hon knatade iväg åt ett håll & Wille kröp iväg mot det andra hållet. Jag tror att han hade vattnet i siktet, men i Almedalen vill ingen bada för det är en skitig ankpöl, dock en vacker sådan, men ej badvänlig för oss männsikor!
Ikväll har Wilhelm testat sin balans flera gånger, stått utan stöd & tjutit av förtjusning och så tar han nått steg ibland. Men det är max 3 steg än så länge. Men det är jätte kul att se. Wilhelm sover nu oftast bara 1 gång på dagen.

Tyvärr så har jag varit dålig med kameran nu igen, inga nya bilder..


nina

Du får ringa om bilen strjkar så får vi komma hämta er. Ska hålla tummarna. Kram



PUBLICERAT: 2009-08-22, 15:10:20 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
LeeLoo

vad gulligt! ringer om det går så illa, kram



PUBLICERAT: 2009-08-22, 23:08:51 | URL: http://leelooos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: