Frukt & bär
Postat:2009-08-19 Klockan:23:18:23

Igår fick Wilhelm smaka salmbär & jösses vad han gillade det. Han är en riktig frukt & bärkille!
Vi gick till farmor & Lasse undertiden skulle pappa laga mat. Vi sparkade boll, gåtränade & svingade en golfboll som både katten & Wilhelm jagade. Svärföräldrarna är lite för bra på att bjuda på gotta & Wilhelm tackade inte nej. Wilhelm drack en halv liter saft och åt massor med kex sedan kräktes han på mig , vilket inte var så bra. Efter det fick han inte i sig någon mat, utan kom hem från farmor & Lasse efter han ätit en halv banan & busat massor i lekparken. Den kvällens nattning gick på 5 minuter, en slurk välling sedan sov han som en stock.
Idag har vi varit i lekparken & gungat sedan har jag försökt att få Wilhelm att sova middag 2 ggr utan att lyckas. På eftermiddagen åkte jag iväg & red, pappa & Wilhelm stannade hemma. Det var jätte skönt att komma iväg till hästen & få en eftermiddag på hästryggen med sällskap av 2 trevliga ridkompisar. På vägen hem handlade jag på Maxi & Wilhelm blev jätte glad när jag kom hem & nästan ännu gladare när han fick smaka vindruvor. Harriet m. familj har varit på Island & där hade de köpt en liten gossedjurshäst till Wille som han lekte med i säkert en halvtimme efter det att han fick den. Han är mycket fascinerad av hästar.
Jag har shoppat en amningstunika, ett linne & en liten kofta från www.4mom.se, där bilderna kommer ifrån.
   

En blå tunika                                                      Gravidlinne                         Söt liten kofta som passar till linnet
tänkte att den passar till
leggings eller jeans
eller som klänning nästa sommar


Nina

Har hört talas om att magen blivit större. Kan man få en bild? Eller ses vi på söndag? Kram



PUBLICERAT: 2009-08-20, 11:07:29 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: