3 portioner majsgröt, tack!
Postat:2009-02-09 Klockan:22:18:11

Idag har jag varit & ridit igen. Hääärligt!
Hämtade upp Louise efter skolan, sedan åkte vi hem till henne. Hennes mamma Harriet hade gräddat våfflor. Wilhelm låg på golvet & tränade höga skrik undertiden vi åt våfflor & försökte höra vad vi pratade om. Sedan fick han sova i vagnen med Harriet som barnvakt undertiden jag & Louise gjorde i ordning hästarna & begav oss ut på en ridtur på vallen. Vi galopperade en bit & Diablo var ganska så pigg, Louise red på Ramona (ett 4-årigt sto). Ramona var lite knäpp idag & flängde runt en del & bockade men hon gick riktigt bra när hon inte "dummade" sig. Det blev en ganska snabb tur eftersom jag skulle till tandläkaren idag.
Väl hemma fick jag bråttom att duscha av mig all skit & sedan fick jag springa till tandläkaren. Det gjorde lite ont idag, jag håller på med en rotbehandling & har fortfarande kvar känseln vid en rotkanal.

När jag kom hem var Wilhelm i matkoma!
C hade matat honom med en portion gröt, men han skrek & ville ha mer. Då gjorde pappa C en ny portion gröt men Wilhelm var ändå inte nöjd. Då gick pappa C & gjorde en tredje portion gröt & då var Wilhelm hel nöjd.
Herre jisses!?
TRE PORTIONER MAJSGRÖT!
Hur får det plats 3 portioner majsgröt i den lilla magen?
Ja, jag förstår då ingenting. Han äter som en häst den där lilla killen.


Linda

"Han äter som en häst"....hihihi mycket fyndigt! :-)



PUBLICERAT: 2009-02-10, 00:23:47 | URL: http://lan.blogg.se/
catti

rotfyllning, hu låter inget vidare.



PUBLICERAT: 2009-02-10, 07:33:08 | URL: http://catti.blogg.se/
nina

ja fy... tandis, dit ska jag på torsdag FASAR



härligt att rida



jag har oxå funderat på det där med ur det kan få plats så mkt i lilla maggen. men igår på siesta fick jag svaret; det går så fort igen så när tredje portion gröt är på väg ner är ettan redan påväg ut tror jag. hihi



PUBLICERAT: 2009-02-10, 09:33:08 | URL: http://torrbollen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: