5 månader idag, hurra!
Postat:2009-02-13 Klockan:15:58:09

Ja just det ja, det är ju fredag den 13:e idag.
Wilhelm blir 5 månader, hurra, hurra, hurraaaaa! Jag sjöng "Ja må han leva" och det verkade uppskattas. Försökte att komma på alla verser men jag kom till den versen då man sjunger att han ska dränkas i champange sedan kom jag inte på några fler. Skjutas, hängas, dränkas. Usch, vad hemskt det låter btw.
Wilhelm mår i alla fall bättre idag, han hade bara 37 grader imorse (igår var han uppe på 38,9). Men han är fortfarande gnällig & vad den pojken kan skrika ibland, jag får så ont i öronen. Jag tror det är hans "sjukskrik". Jag känner mig helt tom efter det att han har haft sin gråtattack. Efter det att min mamma gett rådet att det är ok att han sover en stund i vagnen & då jag var helt slut efter amning & skrik. Då packade jag ner honom i vagnen så att han kunde få sova middag. Han vill inte sova inomhus, han ligger då halvvaken & snuttar men så fort jag ska lägga bort honom så skriker han.
Men det är väl så med små sjuklingar. De blir så snuttasugna & de skall ju ammas ofta, sägs det....
Men vem orkar sitta precis hela dagen?
Nej, nu ligger han i alla fall i vagnen & sussar gott en stund.
Och jag får andas lite grann, blir ganska så intensivt att ha honom i famnen hela tiden.
Även om jag älskar honom så sjukt mycket förstås!

Tack för alla 5-månaders gratulationer! Jag är i alla fall frisk även om jag trodde jag skulle bli dålig i onsdags. Men när jag kom hem & tog tempen hade jag ovanligt låg temp, typ 35 grader och jag hade ont i huvudet & mådde piss. Men jag gick & la mig kl:19 med Wilhelm & vaknade nästa dag & mådde bättre.


Wilhelm i byxorna från pappa & Denise


nina

jag kan inte se bilderna.



låg temp? hmmm, det har jag aldrig haft - skumt. frös du?



PUBLICERAT: 2009-02-13, 18:19:58 | URL: http://torrbollen.blogg.se/
LeeLoo

nej det konstiga var att jag inte frös



PUBLICERAT: 2009-02-13, 18:33:13 | URL: http://leelooos.blogg.se/
FrökenM

GRATTIS! 5 månader - tiden går så fort! Känns som det var igår vi kommenterade varandras magar... Jättekul att kunna följa er här! Stora "Krya på er kramar" från oss!



PUBLICERAT: 2009-02-13, 22:37:25 | URL: http://skralte.blogg.se/
malin

Grattis till lillkillen som börjar bli stora killen nu :D tiden går så himla fort och man ser alla nya framsteg för var dag som går .. hoppas han snart mår bättre .. så du kan få vila ut lite med .. Kramar Malin



PUBLICERAT: 2009-02-13, 22:41:45 | URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Linda

Tråkigt att han ännu är dåligt men skönt att han är bättre!



PUBLICERAT: 2009-02-13, 23:51:44 | URL: http://lan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: