Nyförlovad
Postat:2009-02-06 Klockan:23:18:00

Med samma vackra ring som för några år sedan men med nya löften.
Blev glatt överaskad då C tog fram ringarna & frågade om vi skulle göra ett nytt försök.
Det var några år sedan vi var förlovade, sedan dess har  jag har mognat & kommit fram till vad jag vill i mitt liv... vad som egentligen betyder något & hur jag vill leva. Vi hade en fnurra på tråden, ja, det var jag som fick panik eller nått.
Men... that was a long time ago and I´m happy, happy, happy now! ;-) Hehe!

Se så vacker den är!


Min födelsedag!
Jag fyllde 30 år i onsdags. Dagen spenderade jag tillsammans med min son, mer eller mindre. När han sov tog jag barnvagnen & gick på stan för lite shopping. På eftermiddagen gick vi till Öppna förskolan som är för barn 0-2 år. Där spelades det på gitarr & så sjöng vi barnsånger. Clara & Max var också med i kyrkan & Clara bjöd på födelsadagsfika. 
Tack Clara!
 När vi (jag & Wilhelm) kom hem lagade jag lite mat, svärmor kom & tog över både matlagningen & Wille. Jag & C gick på Donners & käkade mat, jag drack lite vin & vi hade himla trevligt. Och maten var verkligen god. Vi var supernöjda när vi gick därifrån. När vi kom hem så berättade svärmor att Wilhelm hade varit som en solstråle hela kvällen. Då blir man glad! Och hör här!
Han somnade i min famn efter pussar & kramar, utan snutt!

Dagen idag har jag haft lite som öppet hus här hemma och vi var ett helt gäng med mammor & bebisar på plats. Men även en pappa (Livs pappa) dök upp. Tidigare på fm var Katta & chefen här på tårta & senare på em. kom Harriet & Louise. Jag hann inte med någonting idag, utan fick släppa in folk utan att ha städat & fejat. Jag stod till & med och la på den sista garneringen till en av tårtorna när de första gästerna kom.
Till alla er som var här idag vill jag bara säga tack för allt, ni förgyllde min dag! Tack för att ni kom & tack för alla fina saker, även om ni inte hade behövt köpa någonting. Ni är såååå gulliga! Jag vill också passa på att tacka alla er som inte kunde närvara av en eller annan anledning för er omtanke & för all uppvaktning via telefon, blomsterbud, presenter, pengar & sms. Tack!

Något annat som var gulligt idag var 2 goa killar

kolla in vilka godingar *dregglar*

Sedan kommer något mer gulligt

Wilda & Wilhelm
Hur fina som helst. Det ser ut som om de ska gå på dans tillsammans i sina finkläder.


catti

är det giftermål nästa för Wilhelm och Wilda? så söta. tack själv för att vi fick komma



PUBLICERAT: 2009-02-07, 08:33:52 | URL: http://catti.blogg.se/
astrid

Men lee.. fyller du år? Det hade jag ingen aning om. Stort grattis.. Hoppas det blev en bra födelsedag. Och att du och Conny förlovat er igen, vad kul, önskar er all lycka på vägen. Måste säga att Martins och Vincents ben var ju bara för söta, och tjocka.. kram på er



PUBLICERAT: 2009-02-07, 08:47:37 | URL: http://www.nogg.se/nova08
Linda

Grattis till förlovningen Lee!!! Vad roligt :-) Å fin ring var det också!



Ja tack för att vi fick komma. Det var trevligt!



Och vilka snyggingar du fick med på bild...Både paret i finkläder och godbitarna med rejäla bebislår! ;-)



PUBLICERAT: 2009-02-07, 12:17:15 | URL: http://lan.blogg.se/
nina

oj oj oj grattis i dubbel bemärkelse. här händer det grejer. jättefin ring.

härligt att du hade en sån trevlig födelsedag.

å vilka lår. jag smäller av. en vinnarbild.

kram



PUBLICERAT: 2009-02-07, 18:31:46 | URL: http://torrbollen.blogg.se/
LeeLoo

tack allesammans, hihi! Jo Catti datumet för Wilhelm & Wildas bröllop är redan bestämt, hehe!



PUBLICERAT: 2009-02-07, 23:20:47 | URL: http://leelooos.blogg.se/
Malena

Grattis Lee! O vad söta bilder, dom passar verkligen bra ihop!



PUBLICERAT: 2009-02-07, 23:23:10 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
syster yster

Men hallååååå! GRATTIS!!!!Vad kul å höra att du bestämt dig.....Stor kram från hela famijen till er båda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: