sushi
Postat:2009-02-01 Klockan:20:48:26

Ikväll har vi (jag& C) ätit sushi med hans mamma, min svärmor. Himla skönt att ha henne här då jag har tvättstugan. Har precis lassat i första 2 maskinerna & lär väl tvätta till 22 eller 23 ikväll. Gissa om jag längtar till den nya lägenheten nu, där det finns en tvättmaskin.
Wilhelm har blivit väldigt rörlig på skötbordet, inte bara så att han vill vända sig utan nu siktar han in sig på olika saker som han försöker att nå & välta ner så att de hamnar på golvet.
Jag & C har börjat att göra armhävningar & situps varje dag & idag klarade jag mindre än igår för jag hade sån träningsvärk. Mina situps liknar mer ett lyft med hakan, men, men. Som en god vän brukar säga "Rom byggdes inte på en dag". Svärmor sa först att hon inte klarade några, men sedan tittade hon på mig & sa "jaha är det där situps?" Och efter det ville hon i alla fall försöka. Så  ikväll fick vi med oss svärmor på träningspasset, men hon stånkade så på armhävningarna att jag fick världens garvattack & tappade all styrka då jag föll platt som en pannkaka till golvet. Haha! Det var mitt "dagens garv".

Uppmärksamhet är något Wilhelm hungrar efter dagligen & han blir så glad när han får den. De är för härliga barn. Ikväll är Wilhelms behov att bli sedd tillfredställt för farmor är här & hon har ju ögon bara för honom. Det är så skoj att se honom i hennes famn för han kan verkligen mysa med sin farmor.
Bilder på våran egengjorda sushi kommer här


nina

min himmel va goyy med sussi. vill oxå ha! har ni gjort själva? jag dreglar som ville här.

ser fram emot bild



PUBLICERAT: 2009-02-01, 21:27:32 | URL: http://torrbollen.blogg.se/
astrid

Har ni köpt lägenhet? :O var då? detta visste inte jag.. vad kul.,



kram på dig



PUBLICERAT: 2009-02-02, 16:07:51 | URL: http://www.nogg.se/nova08
LeeLoo

jo vi har köpt lägenhet här i närheten där vi bor, men mitt emot affären (andra sidan vägen) gula tegelhus...

Jo sushi är himla gott! Vi gjorde själva! Bjöd hit kalkis men hon är ju allergisk mot avokado & de var de som fanns kvar..



PUBLICERAT: 2009-02-02, 17:57:57 | URL: http://leelooos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: