Snälla Wille
Postat:2009-02-08 Klockan:00:09:26

Har haft en lugn lördag & spenderade kvällen hos Sebbe & Lovisa i Vibble. Jag & Lovisa tittade på melodifestivalen undertiden grabbarna tävlade i Buzz quiz & drack öl!
Tycker det var lite underligt att Caroline af Ugglas gick vidare, hon har en bra stark röst men det känns lite för"eget" & speciellt för att platsa i melodifestivalen. Låten var defenitivt ingen jag relaterar till en schlager. Emilila var söt & hennes låt var bra. Men det var förvånande att inte A-teens Marie gick vidare tycker jag. Men som alltid när svenska folket ska rösta så blir jag förvånad. Även om det tillslut blev bra med Kevin som Idolvinnare (på tal om röstning) även om jag hade helt andra favoriter från början så var han liksom en värdig vinnare med själ & hjärta.
Det sjuka är att jag överhuvudtaget bryr mig!?
Haha! Jag har blivit en sådan tvnörd sedan jag blev gravid. Det är ju bara till att beklaga!? ;-)
Wilhelm var hur snäll som helst hela kvällen. Han är så go & mysig.
Han skötte sig exemplariskt, så Lovisa sa "vad snäll han är". Ni vet en sån där kväll då det känns som om man kunde haft 4 barn till.

Nu är det bara jag & Wilhelm  hemma, C kommer hem senare. Jag har ont i magen, tror jag har ätit för mycket choklad idag. Det är inge kul att ha ont i magen.
Grannarna hade fest ikväll men nu har de gått iväg, antagligen till krogen. Men nått som stör mig rejält är att nån idiot ringde på dörren på vägen ut. Alltså någon full idiot ringde på våran dörr så här dags, halv tolv på en lördag kväll. Hur rolig är man då? Tänker man överhuvudtaget? Tycker det är så onödigt. Det är konstigt att bo i ett höghus, även om vårat hus bara har tre våningsplan, så känner jag ingen som bor i samma "trapp". Jag har ingen aning om vilka de var som hade fest, fast de bor precis över mig. De lyssnade i alla fall på konstig musik, gamal hårdrock. Jag gluttade genom titthålet i dörren & genom persiennerna i sovrummet, efter det att denna någon hade ringt på våran dörr, för att se vad de var för folk & de såg relativt unga ut... Unga & dumma. Haha! *host* *host*

Jag har haft mens en gång efter graviditeten & jag såg nu på en "ägglossningskalender" på internet att det är dags igen, redan imorgon. Det kanske förklarar min onda, svullna mage & mitt chokladsug. Och min irritation över partygrannen.

Mina födelsedagsblommor


en sovande prins



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: