Besök
Postat:2009-02-02 Klockan:18:51:20

I dag har jag & Wilhelm haft besök av Clara & Max. Jag bjöd på lunch, det blev ett nytt recept från Tasteline på örtkyckling och det blev godkänt. Ovanligt nog så sov båda våra killar under lunchen så vi var barnfria, det kändes ju skumt, för annars brukar ju de små alltid tendera till att vakna när mamma ska äta. Men efter maten vaknade de och lekte. Max var flitigt i Wilhelms babygym, där kan vi snacka aktivitet. Det roliga var att Max körde mycket med benen också för att flytta "sidogrejerna" i gymmet, det såg ganska så lustigt ut. Vilken motorik! Wilhelm var inne på att rulla runt en hel del. Och jag fick någon fin bild på killarna.

Här försökte jag fånga när killarna höll varnadra i handen men det som kom med var då Max håller i Wilhelms tröja


Max är fullt koncenterad i gymmet


Friends! Två små händer


Tjaaa! Coolingarna


astrid

nu kan jag se när du skriver i min blogg..såg att du kommenterat.. guud, vad fin bilden var när de håller hand.. så himla söt.. Hoppas allt är bra och hälsa Willhelm från Nova..



kram på dig



PUBLICERAT: 2009-02-03, 11:52:33 | URL: http://www.nogg.se/nova08
Linda

Hihi, vilka söta grabbar! Och vilken jättehärlig bild på deras händer....riktigt mysigt :-)



Skönt att ni fick äta i lugn och ro! Det är ju inte ofta nu för tiden....



PUBLICERAT: 2009-02-03, 21:46:23 | URL: http://lan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: