I galopp, i galopp, i galopp
Postat:2009-01-22 Klockan:11:53:48

Gårdagen var såååå härlig ute på landet. Med en hel del djur som katter, höns, hundar & hästar. Jag älskar att pyssla med hästar, jag blir lugn som en filbunke då. Min tanke är att jag ska börja rida några gånger i månaden nu. Och det är nog bra för bäckenbottens muskulatur, trodde jag skulle kissa på mig i galoppen så jag fick knipa en hel del. Det var super kul att sitta på hästryggen igen för det var jätte länge sedan sist. Sommaren 2007 måste det ha varit, Ca: 2,5 år sedan!


Det är jag som sitter på den bruna & Louise syns inte men det är i alla fall hon som gömmer sig bakom fuxen (till vänster på bilden)


Mmm puss! Wilhelm var populär hos hundarna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: