Lugn lördag
Postat:2009-01-17 Klockan:17:14:16

I dag hade vi svärmor & Lasse här på sen brunch. De tog en promenix med Wilhelm undertiden sambon handlade & förberedde brunchen. Jag passade på att ta en dusch & stänka på mig lite oceanus. Wille sover fortfarande så jag & sambon tar tillfället i akt & nördar oss framför varsin dator. Haha! That´s life!
Vi har också tittat på mitt favoritpogram (8.30) på discovery travel and living, nämligen Jon and Kate + 8. Det är en reality serie om en familj som har åtta barn, tvillingar & sexlingar! Jag älskar att se hur de klarar av vardagen & hur de löser problem. Jag brukar tänka på dem ibland när jag tycker att något med Wilhelm är jobbigt & då känns allt mycket lättare igen. Vi planerar att skaffa fler barn ganska snart, 2009 eller 2010.
När Lisa (svärmor) & Lasse var här så passade vi på att kolla lite bilder & jag bara älskar att kolla på kort från BB-tiden. Titta, han ser ju ut som en liten blöt katt eller nått!?        
Min lilla bebis!
På tal om hur han såg ut när han föddes, när jag fick honom på mitt bröst för första gången då han var nyfödd så säger jag till Conny. Åh, vad är det för något! Och när jag kände att han rörde på sig så sa jag, "det känns som en blöt liten hundvalp": Och då trodde C att det hade brunnit för mig, att förlossningspsykosen var ett faktum. Haha, så söt! Som tur var så var det ingen psykos, bara en chockad, omtöcknad & världens lyckligaste mamma.


dessan

svar:javet, men det tänkte jag inte på då. tack o lov att han inte misstänkte nått! haha;)



PUBLICERAT: 2009-01-17, 20:08:59 | URL: http://dennan.blogspot.com
dessan

ojoj, ja tänk om du hade fått sexlingar. då hade jag kunnat flytta ner och varit nanny-moster. får hålla tummarnna för det tills det är dags igen ;) hihi. trevlig helg på dig med!



PUBLICERAT: 2009-01-17, 20:13:32 | URL: http://dennan.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: