sovmorgon
Postat:2009-01-28 Klockan:20:20:11

I dag tog jag & Wilhelm sovmorgon. Vi sov ända till kl: 10! Då klev vi upp klädde på oss & tog en promenad till Korpen, promenaden tog väl en halvtimme ungefär. Vi satt på Korpen & umgicks med några mammor & bebisar samtidigt som jag hann avnjuta en kopp kaffe. Efter det att Wilhelm fått nya blöjor så gick vi med Nea & Madeleine + bebisar för att luncha och jag & Nea avslutade med lite shopping innan vi (jag & Wilhelm) gick hemåt.
Jag handlade äntligen ett nytt amningslinne & Wilhelm fick en ny heldress som ser ut som en liten frack! Bilder kommer på Wilhelm i sin nya dress i nästa vecka.
Men oj, vad mycket fint det finns i stan, barnkläder. Man vill ju bara handla & handla. Jag handlade ett par  byxor till Wilhelm också i strl: 74! Tur att det är rea, för de kostade 25 spänn & är hur söta som helst!


Linda

Haha, ja shoppa barnkläder skulle man kunna göra hur mycket som helst!

Tur att det är REA ibland :-))



PUBLICERAT: 2009-01-28, 23:59:59 | URL: http://lan.blogg.se/
Malena

Ja shoppa barnkläder till dom små kan bli farligt dyrt!!



PUBLICERAT: 2009-01-29, 15:49:53 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: