Kalas
Postat:2009-01-19 Klockan:20:33:35

Idag har jag & Wilhelm varit på kalas hos en av mammorna som fyllde 26 år! Vi mumsade på smörgås, kaffe & en helgod tårta! Wilhelm hade på sig sina snygga stuprörsjeans, tyvärr fick jag ingen bild av honom på kalaset men jag vet att de andra hade sina kameror framme så en länk till någon annans blogg kanske poppar upp här så att ni får kika på fiiiin killen.
Kolla in bilder från kalaset hos nina & linda .
Det regnade en hel del idag och vi promenerade i regnet både dit & hem. Jag tyckte faktiskt att det var lite små mysigt väder, vilket måste innebära att jag är på gott humör. Jag känner mig ganska tillfreds med det mesta just nu.

 Jag som tycker att Wilhelm ser ut som en "rocker" i sina byxor (stuprör), pappa C är tydligen av annan åsikt.

Den här veckan har jag många saker på G & det känns som om allt är virrvarr i huvudet. Och på torsdag ska jag jobba, det får jag inte glömma... Jag ska skriva ner allt som jag ska göra, då kanske dimman lättar!? Att jag ska jobba på torsdag känns lite ångestladdat & roligt på samma gång. Som skräckblandad förtjusning. Men jag tror att när jag väl är där så kommer det att kännas helspännande. Jag ser fram emot att möta mina kunder.


Linda

Tycker du är duktig som börjar jobba någon dag så här! Ska bli spännande att höra vad du tycker om det :-)



PUBLICERAT: 2009-01-19, 21:09:12 | URL: http://lan.blogg.se/
dessan

precis vad jag också tänkte "en liten rocker". hoppas få se någon bild på wille i dom:) hoppas det går bra på jobbet på torsdag! :)


nina

ja bilder kommer så småniingom, men är lite osams med blogg.se just nu.



om du har virrbarr i pallet, kan jag trösta dej med att du är inte ensam. jag har börjat fylla i en onlinekalender; kanske nått för dej? www.filo.se



PUBLICERAT: 2009-01-19, 22:20:41 | URL: http://torrbollen.blogg.se/
catti

han var verkligen snygg i sina stuprör



PUBLICERAT: 2009-01-20, 08:24:52 | URL: http://catti.blogg.se/
LeeLoo

tack & tack!

Ska checka den där online kalendern!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: