hallonkaka
Postat:2009-01-27 Klockan:23:03:30

Idag såg jag att Astrid hade varit inne och kommenterat på bloggen. Jag längtar efter er ibland & tänker tillbaka till den tiden då vi gick med våra magar & bara väntande.
Såg att någon hade frågat om Wilhelm äter allt & han äter allt som han har fått smaka hittills... En matglad kille har vi här!
I dag har vi träffat en liten kille som föddes på självaste julafton. Vad fort man glömmer!? Att Wilhelm var så liten för inte så längesedan, en bebis. Han blev så stor i jämnförelse...
Men Olle förvånade då han vände sig från rygg till mage och försökte ta sig framåt. Redan!? 1 månad gamal!
Olle försöker att krypa framåt & kommer framåt!

Wilhelms tjej var också där, en liten tös som faktiskt är 2 veckor äldre än vad han är.

Wilhelm flörtar med Liv

Elin bjöd på fruktsallad & hallonkaka. Jag bäljde i mig en del kaffe också. Mmmm gott! Jag är helt kaffeaddict now a days!


Angående förgående inlägg:
Morötterna, ja hm..
Hur gick det till!?
Gissar på att de har korsat sig, växt ihop liksom. Ser ju hur häftiga ut som helst! Det är foder morötter, sådana som ej säljs i affären. Inte för att jag skulle ha något emot att köpa dem...men, men kanske nått som har med EU att göra!? Gurkorna ska väl ha standarmått så det skulle inte förvåna mig om det finns regler för morötterna också....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: