Trolleritrollera
Postat:2009-01-16 Klockan:16:06:48

Wilhelm sover bäst i vagnen utomhus. Idag ligger vagnen i bilen som sambon kört med till jobbet.
Om du liksom jag inte orkar med en övertrött & gnällig bebis så kommer här mitt fredags recept
kläd på bebisen overallen
stoppa ner bebisen i mjukliften
ställ mjukliften med bebisen i på vardagsrumsgolvet på en fäll med altandörren öppen
efter lite vaggande
simsallabim - sovande bebis!?


Jag la på honom ett extra täcke & tog på mig en vinterjacka & tofflor. Nu är det avkylt i lägenheten & mina lår är kalla. Men vad gör man inte för att få sin lilla skatt att sova?
Och hur gör man för att justera textens storlek!?
 Jag som ville kalla mig erfaren bloggare igår får väl erkänna att jag inte alls kommit överens om hur jag designar allt så att jag får det som jag vill. Noobigt, noobigt.. Och brrrrr, kallt!


nina

smart!



PUBLICERAT: 2009-01-16, 17:20:46 | URL: http://torrbollen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: