baka baka
Postat:2009-07-11 Klockan:21:59:02

Baka, baka liten kaka & kanske en & annan bulle!? Nej jag har inte bakat, däremot så har jag varit på kalas idag igen, nämligen Tildes 1-års kalas. Det var jätte trevligt på kalaset även om jag var lite sur över att sambon inte ville följa med, däremot hade han städat när jag kom hem och sånt är ju alltid välkommet.
Det bjöds på både tårta & glass, jordgubbar, rån, bullar, kaffe, saft - ja allt man kan tänka sig. Wilhelm lekte lite försiktigare idag men jag fick ta rätt på honom några gånger då han gjorde några oaktsamma handlingar. Som tur var så är Tilde en tuff tjej som tog för sig & där fanns även en tjej som hade en storebror, som sa till Wilhelm några gånger. Jag tror det är nyttigt för honom att han får igen lite av sin egen medicin så att inte han är den enda ångvälten i sällskapet.
Clara med sambo & Max från babysimmet var också på kalaset plus en massa andra trevliga föräldrar och barn.
Johanna +sambo och Tilde bor på landet & det hade ett jätte mysigt hus. Allt var nytt & fixat, helmysigt. Trädgården var stor, där kunde barnen krypa eller gå omkring och leka. Det är vid såna tillfällen man känner starkt att man vill bo i hus. Men nu bor vi i lägenhet men snart, i framtiden, ska även vi börja kika på hus!


malena

Låter som en hel mysig dag!

Vi kan kanske ses nån dag med våra vildar??



PUBLICERAT: 2009-07-12, 09:23:10 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
dessan

tittade precis på korten då vi var hos er o tänk va liten han var då, hade knappt lärt sig att vända på sig från rygg till mage, och nu verkar de vara fart på han! hehe:) så fort jag jobbat klart för i sommar kommer jag och pappsen o hälsar på för vi saknar er! puss&kram


Malin hejdenberg

Hej hej .. va länge sen nu :) läste om 9 månaders kontrollen me lillkillen, eller lillkillen, han e ju stooor, Alexandra vägde 8 kg o e bara 69 cm lång, nästan 10 cm som skiljer våra åt :/ hon e liten plutt, men utvecklas massor, pratar väldigt mycket för att vara 10 månader tyckte min bvc tant, :) kommer bli en liten pratkvarn detta :D hoppas allt e bra me er.. kramar



PUBLICERAT: 2009-07-17, 23:04:39 | URL: http://pancaks.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: