Fotografering
Postat:2009-07-21 Klockan:12:27:29

Det har hänt massor sedan jag skrev sist. Jag har tävlat med hästen, gick inge vidare men... Jag blev bjuden på grillat hos Rosie & Ullis i söndags, tyvärr så hade vi inte vädrets makter på våran sida så vi fick äta inomhus. 
Wilhelm går nu jätte bra med gåvagnen och han nästan springer då man går & håller honom i händerna. Idag "Klappade Wilhelm fint" på mamma! "klappa fint" nu kanske han börjar förstå!? Innan har han bara klappat katterna fint men nu kanske han börjar förstå ordets innebörd, fortsättning följer. Wilhelm har också hunnit bli 10 månader! Grattis!
Förra veckan var jag & Wilhelm på Catti kalas, vilket var mkt trevigt. Vi fikade under parasollet men det var hett ändå. Efter fikat fick barnen bada i Vincents fina valpool & de kröp omkring på gräset. Slutligen gick vi inomhus för lite svalka. Tack för att vi fick komma Catti! På Ninas blogg kan ni se bilder & läsa mer om kalaset.
I lördags var jag på fotografering, blev utvald slumpmässigt att delta och fick ta med mig 2 vänner. Nina blev inte alls nöjd med vare sig sminkning eller foton, jag tyckte nästan lite synd om henne för hon var inte alls till sin rätt på fotona. Hon är mycket finare i verkligheten, det måste ha varit sminkningen som förstörde allt! Louise däremot blev bra på alla bilder, hennes makeup var jätte fin och hon är ung, mer än 10 år yngre än mig. Sedan har det hänt en till grej också men den är hemlig än så länge...
 Nu jobbar jag 3 dagar & C jobbar hela den här veckan sedan har vi semester, han i 4 veckor & jag är mammaledig fram tills Wilhelm fyller 1 år. När jag börjar jobba 75% till hösten då är C hemma i September och skolar sedan in Wilhelm på dagis i Oktober.

Så här blev några av bilderna från fotograferingen:









dessan

guuuuuuuud vilka fina bilder, du är så fin systeryster! :D KRAM!


Catti

Tack för att ni kom.

Vad fina bilderna blev på dig.

kramkram



PUBLICERAT: 2009-07-21, 15:41:19 | URL: http://catti.blogg.se/
Maria

Vilken Snygging, jättefina bilder! Gillar särskilt den nedersta, du är fotogenik (hur nu det stavas?)! Duktiga lilla Wilhelm, Edvin börjar också "klappa snällt" och springer med gåvagnen. Men han verkar inte alls sugen på att gå Själv, än... Spännande med hemlisar : ) Kram på er!


LeeLoo

tack! rodnar



PUBLICERAT: 2009-07-22, 14:53:17 | URL: http://leelooos.blogg.se/
Linda

Vilka snygg bilder Lee!!

Vad roligt att få bli sminkad och bli fotat på riktigt, istället för alla dessa vardagliga "röda ögon" kort :-)



PUBLICERAT: 2009-07-24, 12:17:40 | URL: http://lan.blogg.se/
Clara

gud vad snygg du är på bilderna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: