Kalas
Postat:2009-07-06 Klockan:20:35:42

Kalas i dubbel bemärkelse, idag har jag & Wille varit på 1-års kalas på fm & på 18-års kalas på em. Vi har fikat bullar & jordgubbstårta hela dagen. Det var Malenas Ebbe som fyllde ett & det var Louise (min ridkompis) som fyllde 18. Ebbe fick Elsa Beskow - Tomtebo barnen & Louise fick ett presentkort på Guldfynd.
Tror att Wille behöver träna på att vara i jämnårigt sällskap för han är så våldsam. Slår & nyps, han har inte lärt sig att klappa fint och det känns som om jag sa till honom 100 gånger idag hos Malena. Men det var lite extra kinkigt för han hade inte sovit sin förmiddagslur, så det kan ha spelat in en hel del....
Idag gick min telefon sönder & Tele2 står på stan & frestas med sina nya lurar, kanske blir det en ny modell imorgon!?
En annan grej som hände idag var att Wille bet mig i tutten för första gången, det gjorde ont! Var sedan lite halvrädd att han skulle stämpla mig på andra tutten också men det har han ännu inte gjort.
Veckan som varit så har min lillebror & hans tjej Johanna + deras hund Fabbe, varit på besök, vi har haft jätte trevligt. I fredags grillade vi så himla gott, rostbiff, majskolvar & halloumiost! Det var Andreé & Johanna som bjöd på mat som tack för att de fick bo hos oss.


Astrid

hua.. hugg i tutten är inte skönt.. hua.. jag är så glad över att jag slutat amma..



glad sommar tillbaka föresten



kram på er



PUBLICERAT: 2009-07-06, 21:09:48 | URL: http://www.nogg.se/nova08
nina

Kul att se er idag.

Aj aj akta tutt tutt.

Kram



PUBLICERAT: 2009-07-06, 21:18:02 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
malena

Aj stackars tutte!!



Tack för idag jätte fin present och så kul att se er!



Och tack till gratulationen!



PUBLICERAT: 2009-07-06, 21:20:41 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Catti

Kul att träffa er också, var så länge sen.

Ajaj, inte bita Wilhelm.

Vincent är inte så varsam han heller, men det rä väl baar att fortsätta att säga till dem.

kramkram



PUBLICERAT: 2009-07-06, 21:47:31 | URL: http://catti.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: