Återtar mitt stora intresse här i livet
Postat:2009-03-01 Klockan:22:51:05

Hej igen! Oj, det känns som om jag varit borta länge från den här "datavärlden". Livet på landet har som sagt varit underbart men visst fanns det 1 dag av 11 som det kändes motigt att gå ut & ta hand om djuren. Den dagen ville JAG bli omhändertagen & ompysslad och bara lata mig. Men då jag väl kom ut så var det rogivande & tillfredställande.
Ikväll däremot har jag tagit ett skönt varmt bad, bara jag, för mig själv. Gjort inpackning i håret & bara tagit det lugnt.
Idag har det varit kanonväder, sol & varmt , jag har varit ute & ridit. Min gamla hobby, mitt stora intresse som jag har återtagit. Jag är tillbaka på hästryggen igen & i helgen ska jag... Hör & häpna! I helgen ska jag tävla! Hihi! Då ska jag hoppla pålle hästen. Ska bli skit kul! Så idag har jag stutsat runt på en pigg pålle som behöver en ryttare. Perfekt tillfälle som bara måste tas i akt. Så nu blir det en hel del träning som gäller. Kul!
Tack snälla Harriet & Louise för idag.

Här kommer de efterlägntade bilderna

Hundarna
klicka - så blir bilden större

Fotomodellerna                         Wilhelm i vagnen under utfodringen         Min stora  & älskade stalltomte (Hihi! SRY! ;-) )
                                                   

Clara & Max efter babysim                                                 Och här med Johanna också, efter en god lunch på Borgen
           

Wilhelm räknar mattfransar och är söt som vanligt                                                         

sitter på en ponny


Och nu undrar du säkert vad det här är för en svart bild men om du tittar riktigt noga så kanske du ser stjärnan & månen. En av alla bilder från landet..


En cool kille på hästryggen igen (Mamma håller i, hästen heter Venus)


Louise på en vilande Ramona


Och här är jag med min blivande tävlingshäst & Wilhelm sussar sött i vagnen (i bakgrunden)


Louise (till vänster) & jag


catti

vad kul att du ska tävla, lycka till. jag håller tummarna



PUBLICERAT: 2009-03-03, 08:50:21 | URL: http://catti.blogg.se/
astrid

Jo, visst är jag beslutsam men ändå så vill inte de sista 10 kilona ge sig. Jag springer två dagar i veckan och det är ignen skillnad mot när jag inte sprang nåt. det känns himla surt..



vilka härliga bilder. Verkar som ni hade det trevligt på landet.



kram på er



PUBLICERAT: 2009-03-03, 10:36:22 | URL: http://www.nogg.se/nova08
malin

åh så kul o rida, jag har sj ridit .. va ett tag sen nu .. tävla i ca 4 år och ridit i sammanlagt halva mitt liv .. eller mer tom .. nu känns det att när man har 2 barn att ta hand om finns inte tiden längre, :( tyvärr.. hoppas de går bra på tävlingen ..



PUBLICERAT: 2009-03-05, 20:18:11 | URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: