Let´s dance
Postat:2009-03-27 Klockan:22:53:49

Fick precis veta att det var Magnus & Annika som vann Let´s dance - helt rätt & riktigt. Även om Lailas slutnummer var grymt bra! Men jag har hållit på Magnus hela säsongen så det här känns bara bra, tycker jag.
På tal om annat, det syns knappt att jag har färgat håret, men jag är nöjd i alla fall...
Och fan va skönt det är med en bärbar! Man kan liksom sitta i soffan helt avslappnat & knappa... Gött!

I eftermiddags var jag & Louise till ridhuset. Jag hoppade lite & hon red dressyr. Försöker att sitta ner i traven på Thor men det är så jäkla svårt. Han är ju från början en travare men han har väldigt svårt för att just trava, han vill helst galoppera. Tränar på att han ska hitta takten, undrar om det är ett heltids & helt livs arbete!? Det är inte lätt alla gånger.


Agnes borggren

jag gillar okså Magnus och Annika dom var ett bra par tyckte jag det var bra att dom vann.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: