shopping till sovrummet
Postat:2009-03-20 Klockan:22:48:37

Köpte ett par såå sköna ridbyxor idag som jag skulle vilja bo i. Önskar att jag hade några såna sköna brallor att använda till vardags, måste skrivas upp på önskelistan. Idag har jag tjolahoppat på pållen igen & Wille har också ridit. Han ser lika ivrig ut när han ser en häst som när han ser mat. Han sparkar med benen & viftar med armarna samtidigt som han säger "mmmmmmmmmmm" i en exalterad ton.
 Idag har jag shoppat nytt överkast till sovrummet, belysning, spegel & kuddar bland annat. Det ser ut så här

kommer att bli lite indisk, asiatisk stil typ..
C har börjat att måla & feja i datarummet, det som i framtiden kommer att bli Willes rum. Sakta men säkert får vi lite mer ordning. Jag känner ikväll att jag börjar få lite ont i halsen men annars är livet gott. Vi trivs i vår nya lägenhet!

Lillasyster har kommit hem från London, en av hennes bilder från ett cupcake café.. Ser så fint & gott ut!
Välkommen hem! Miss u!






 


malin

jaaa dom ser väldigt goda ut mums .. hur äter er lille kille? Alexandra äter lunch och sen gröt på kvällen, länge sen adam va liten man kommer inte ihåg allt :/ men Alex gillar mat .. bara jag ställer mig vid spisen så smackar hon med munnen och låter " mmmm" :)



PUBLICERAT: 2009-03-21, 08:11:31 | URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
nina

VILKA CUPCAKES!!! oj oj oj. london nästa!

kul att piffa till lgh. hoppas på fler bilder på sovrummet sen när det är klart.

kram



PUBLICERAT: 2009-03-21, 10:22:55 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
dessan

vilka fina saker du köpt till lägenheten! jag tror det kommer bli jättefint, får komma och hälsa på i sommar kanske! ;)

jag ångrar att jag inte köpte en cupcake för dom såg/ser ju så goda ut.

kramkram!





PUBLICERAT: 2009-03-21, 17:32:24 | URL: http://dennan.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: