trodde att det heter försmedligt
Postat:2009-03-21 Klockan:22:22:08

Tävlade i hoppning & tog mig runt på banan felfritt idag & fick en rosett. Det var nervöst innan så det var skönt att det gick bra. Är på väg att bli förkyld, så Harriet som äger hästen som jag rider, bjöd mig på echinea droppar hela dagen. Hon är så snäll mot mig & idag sa hon till en bekant att jag var hennes unge. Haha! Hon är så rolig och hon ställer upp jätte mycket för mig & wille. Någon annan som alltid ställer upp & är glad, det är min svärmor. Det är fint! Idag kom min sambo till ridhuset & tittade när jag hoppade. Tror att jag blev lite extra nervös för det, för då vill man ju liksom visa upp sin bästa sida.



 

Ikväll gick jag till konsum för att handla lite, tog ett kontoutdrag i bankomaten innan jag går in i affären. Blev lite distraherad då en hund skäller så gällt så att jag får ont i öronen & Wille som låg i vagnen vaknade. Handlar lite snabbt & lite gott. Men när jag kommer fram till kassan & ska betala så är kortet borta. Kul! Letar överallt, går ut till bankomaten & ringer därefter till spärrservice & får gå hem utan matvaror. Så försmedligt! Eller som en del påstår att det heter -  försmädligt!?


Wille äter, som vanligt, äter!


Några glimtar från lägenheten

fondvägg i kök                         kök                                     badrum                     vardagsrum


nina

så duktig du är med ridningen. fin oxå



PUBLICERAT: 2009-03-22, 16:18:18 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
clara

Va duktig du är på att rida! Impad!

Tokig man blir på sig själv när man gör sådär med kortet....



PUBLICERAT: 2009-03-23, 00:00:41 | URL: http://cklaris.blogg.se/
LeeLoo

tack, tack!

och jo clara, fy vad tokig jag blev...



PUBLICERAT: 2009-03-23, 18:32:24 | URL: http://leelooos.blogg.se/
Anonym

duktig du e på att rida, roligt o få roset =)

vilken fin lägenhet ni har, hoppas ni trivs!!


FrökenM

Åh vad mysigt att rida, och vad duktig du är! Och söta lilla Wille... roligt för man ser verkligen att våra små är i samma ålder! Ha det så bra!



PUBLICERAT: 2009-03-24, 09:44:08 | URL: http://www.skralte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: