1 maj
Postat:2009-05-01 Klockan:22:49:43

C har sin lillebror här i helgen, han bor i Stockholm & fyller 17 i år. Jag tycker att det var en bra idé, att han kom hit i helgen, för man ska ta vara på familjen. I dag har vi varit ute på landet, jag har ridit, killarna har tvättat bilen & brottats. Ikväll har vi varit på grillfest, men jag & Wille drog oss hemåt vid åttatiden för att sova. Årets premiär grillning (by the way)! Det var asgott med grillat och vi var svin hungriga efter en heldag i solen så det smakade liksom sådär extra gott. Vi åt stora stekar med potatis -och fetaostsallad till! Mums!

Valborg
Valborgsmässoafton stod jag nere på jobbet & masserade. Det var skitkul å jobba, igår. På vägen hem ringde C & beställde lite gotta för han & brorsan satt hemma & kollade på film. Jag åkte till HEMMAKVÄLL för de har det godaste godiset i stan, tycker jag. När jag kom hem gick vi (jag, C & hans brorsa) & hämtade Wille hos farmor. Wille hade varit på babysim och hade slocknat redan vid 18:30 i vagnen.  När vi kom hem kollade vi på en super dålig film (som jag inte ens minns vad den hette). Jo, Knock, knock hette den nog, sjukt brutal & b, se den inte.

I morgon ska jag tävla i hästhoppning igen, något nervöst. Uppdaterar imorgon om hur det gick & så. Nu är det "natti som gälla"! Wish me luck!


nina

Lycka till!



PUBLICERAT: 2009-05-02, 10:21:09 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Astrid

vi har också kört årets första grillning.. Grillat är nog bland det godaste som finns..



kram på er



PUBLICERAT: 2009-05-02, 13:15:07 | URL: http://www.nogg.se/nova08
Helena

LYCKA TILL! Eller, hoppas att det har gått bra idag,

eftersom klockan är 19.30 så tävlingen är nog gjord vid det här laget.Hoppas lilla prinsen mår bra(ja, stora prinsen med)Må bäst allra käraste syster, kram


FrökenM

Vilka fina bilder på er! Hoppas tävlingen gick bra! Blir lite avis på ditt liv med hästar... låter så mysigt! Ha det bra!



PUBLICERAT: 2009-05-03, 09:38:42 | URL: http://www.skralte.blogspot.com
clara

Hemmakvälls godis slår allt annat godis i världen!! ;-)



PUBLICERAT: 2009-05-03, 11:58:29 | URL: http://cklaris.blogg.se/
jenny

Lycka till med hoppningen! Vad kul det låter!


Linda

Jag håller med om godiset på Hemmakväll....smarrigt värre!

Låter som ni hade mysigt även om du jobbade och masserade.

Gott med grillat också! Särskilt när man är göööör-hungrig ;-)



PUBLICERAT: 2009-05-03, 23:16:29 | URL: http://lan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: