Hoppla
Postat:2009-05-05 Klockan:09:14:10

I lördags var jag på hopptävling. Jag var felfri i grundomgången & även i omhoppningen som gick på tid, men misslyckades lite med en sväng vilket gjorde att jag tappade tid men det räckte i alla fall till en femte placering. Jag är nöjd med helgens insatser. Här kommer lite bilder.

Wilhelm klappar på Ramona


Jag & Thor på prisutdelningen. Jag vann en reflexväst & 100:- på Strövet!



 På söndagen åkte vi iväg med hästarna och tränade terräng på en jätte fin bana som ligger i Bunge. Där fanns det häftiga hinder, vi hoppade över en liten modell av ringmuren, stora gotlands får, diken, vattengravar och mycket mer.

Jag & Thor i "trappan"


Louise på Diablo


nina

Så duktig du är. Va kul att du har ett sånt brinnande intresse för hästar och hoppning, även nu som mamma. Jag får för mig att när man bli lite äldre, som vi, eller tom tidigare än då, tappar man oftast sitt intresse som man sysslat med tidigare. Kanske beroe det mest på tidsbrist. Det är synd. Fortsätt rida för alltid tycker jag. Kram



PUBLICERAT: 2009-05-05, 10:11:10 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
LeeLoo

vad söt du är! hihi! Det är nog sant som du säger, min mamma slutade rida när jag var bebis. Jag tycker det är häftigt med 80-åringar som rider. Nått att eftersträva, absolut! ;-)



PUBLICERAT: 2009-05-05, 19:28:57 | URL: http://leelooos.blogg.se/l
FrökenM

Vilken fin bild på Wilhelm och Ramona! Vi åker ju på bad- och solsemester snart och hur tycker du det funderar med flytkuddar för armarna, kan det vara ngt att ta med tror du? Upp till stående, vad duktiga våra småkillar är!



PUBLICERAT: 2009-05-06, 15:16:56 | URL: http://www.skralte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: