mera wille
Postat:2009-05-13 Klockan:07:44:26


fossingarna




Wilhelm äter frukost



Det är gott med macka



En stor tugga



Efter frukosten så kan man flytta på matstolen med både händer & fötter



Sedan kan man dra i bältet & smaka på det





Titta jag står på alla fyra


Anonym

Vad fin han är! Och visst är han ganska lik dig va?! Dina ögon iaf tror jag!



Jo när jag gymmar brukar Edvin sova i vagnen utanför (med babywatchen igång), eller så turas jag och mamma (som jobbar på gymmet) om att passa honom, eller så försöker jag skaffa barnvakt (om inte Jakob är hemma såklart)... Det är lite klurigt men det brukar oftast gå att lösa! Ett tips är annars att träna tillsammans med en annan småbarnsmamma så kan man turas om att passa de små! Hur gör du när du rider, eller tränar? Hoppas allt är bra med er! Sov gott!


maria

Vad fin han är! Och visst är han ganska lik dig va?! Dina ögon iaf tror jag!



Jo när jag gymmar brukar Edvin sova i vagnen utanför (med babywatchen igång), eller så turas jag och mamma (som jobbar på gymmet) om att passa honom, eller så försöker jag skaffa barnvakt (om inte Jakob är hemma såklart)... Det är lite klurigt men det brukar oftast gå att lösa! Ett tips är annars att träna tillsammans med en annan småbarnsmamma så kan man turas om att passa de små! Hur gör du när du rider, eller tränar?



Hoppas allt är bra med er! Sov gott!



PUBLICERAT: 2009-05-14, 22:44:16 | URL: http://www.skralte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: