Wille sov hos sin farmor
Postat:2009-11-22 Klockan:23:28:45

Wille sov över hos farmor igår. Det var flera månader sedan han sov hos farmor så jag funderade på om allt skulle gå bra & om han skulle vara ledsen.
Men Wilhelm tyckte det var toppen att vara hos farmor och hade varit glad hela tiden. Jag trodde han skulle bli jätte glad över att se mig idag, störta in i min famn & krama mig men det gjorde han inte, ok han såg glad ut, men han ville absolut inte att farmor skulle gå. När jag satte honom i mitt knä stäckte han sig mot farmor & gnällde. Farmor stannade tills Wille skulle äta, då han var djupt koncentrerad på att äta pannkaka sa hon hej då och då vinkade Wille lite snabbt till farmor innan han lassade in nästa tugga.
Jag tycker det känns bra att han gillar sin farmor så mycket och det känns positivt att allt hade gått så himla bra.

Jag & C var på 30-års fest. Träffade massa nya & gamla bekanta och hade trevligt. Jag kände mig lite sådär halv förkyld & eftersom kvällen fortlöpte blev jag helt tät i näsan. Jätte jobbigt! Tänkte lämna in klockan 22 men lyckades hålla mig kvar ända till kl:01, då C tog en burgare i stan och sedan begav vi oss hemåt.
Idag däremot känns det inte alls bra i huvudet, som om jag skulle vara bakis. Men jag har pratat med sjukhusrådgivningen eller vad det heter & imorgon ska jag ringa till vårdcentralen för jag har antagligen fått bihåleinflammation.

För några år sedan hade jag en ovana att knäppa 1000 kort på mig själv efter en utekväll. Då är man ju liksom uppklädd & sminkad och hade jag tur lyckades jag bli skit bra på i alla fall 1 av de 1000 bilderna. Igår tog jag fram kameran igen för att se om det överhuvudtaget var möjligt att se bra ut på ett foto. Har varit lite deppig för jag har pendlat mellan att känna mig fin & trivsam i min graviditet till att inte alls tycka det är så skoj. Men då en bild blev helt ok så känner jag mig lite bättre. Jag har inte förfallit helt! C hade slocknat i soffan så jag fick vara kameraman helt själv & lyckades inte alls få med magen.





Anonym

supersnygg är du, som alltid.kram/ Helena


Maria

Du är ju skitsnygg, inget snack om saken! Men jag vet hur du känner... Förra graviditeten tyckte jag som oftast om min runda mage och trivdes, men NUU, när usch vad jag känner mig ful och hängig och småfet. Men men, snart är de här små goingarna också ute, inte såå länge kvar nu! Ta hand om er!



PUBLICERAT: 2009-11-25, 20:39:19 | URL: http://skralte.blogspot.com
LeeLoo

tack! ni är för goa ;-)



PUBLICERAT: 2009-12-02, 14:28:26 | URL: http://leelooos.blogg.se/
malena

Skönt att få sova utan barn!!



PUBLICERAT: 2009-12-04, 12:59:44 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Agnes borggren

gud vilken snygg bild jag vill se ut som dig


Linda R

Klart du inte har förfallit! Jättesnygg :-)



PUBLICERAT: 2009-12-12, 21:09:01 | URL: http://rasmussons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: