Livat
Postat:2009-11-02 Klockan:13:48:27

Nu har det blivit livat i magen det sparkas både morgon, middag & kväll, nu för tiiin!
Sambon envisas med att tro att det blir en pojke & jag blev ju nästan övertygad efter det andra bm-besöket p.g.a. hjärtljuden. Men nu har jag fått reda på att det är inget som stämmer till 100% utan är mer utav ett skrock. Jag är såååå nyfiken på vem som är där inne i magen & det dröjer ända tills Feb innan han/hon kommer ut.
Vad tror du, är det en kille eller en tjej?

Annars känner jag mig ganska nöjd. Jag har klarat av helgens mördar arbetspass 9,5 tim fre & 10 tim lör.
Och jag har sålt min bil! Hade den ute på blocket i en vecka & nu är den redan såld! Yes!
Imorgon är det sista gången på babysimskursen delfinen men vi fortsätter en kurs till & börjar på pelikanen redan nästa vecka. Efter babysimmet ska vi till Marina & lilla Liv på fika med Elin & Olle. Efter det ska jag på svininfluensa vaccination om jag vågar & sedan ska jag till Roma & lämna av vinterdäcken till killen som köpte bilen.






helena

det är en liten prins, det tror jag iallafall.


Catti

Vad det blir låter jag vara osagt, men skoj vilket som.

Skönt att få sålt bilen. Vilka arbetspass du har.



PUBLICERAT: 2009-11-02, 19:37:15 | URL: http://catti.blogg.se/
clara

Va kul att det är livat i magen.

Du vet vad jag tror, en grabb till såklart!

Ses vi imorgon??

kram



PUBLICERAT: 2009-11-02, 22:26:57 | URL: http://cklaris.blogg.se/
LeeLoo

yes clara ses imorgon.

majoriteten säger kille, men jag tror det blir en tjej. haha! Men det trodde jag ju sist också.

syns på ons catti!



PUBLICERAT: 2009-11-02, 23:16:45 | URL: http://leelooos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: