Veckan som varit
Postat:2009-11-13 Klockan:17:10:32

Måndag kommer jag inte ihåg så mycket. Tisdag babysim & efter det kom Malena & hennes Ebbe på fika. Wilhelm fick sin 1-års present i efterskott av Ebbe, en helikopter i trä som han har lekt en hel del med. Jag blev lite rädd när han sprang ut i köket till mig med ett paket, trodde han rotat i Malenas väska & hittat det. Men han hade ju fått det & nu ville han ha hjälp av mig att öppna. När han tagit ut helikoptern ville han titta i paketet igen, när han såg att det var tomt sa han "nä, nä".
Ibland på förmiddagarna har jag för ovana att slå på barnkanalen & nu när bolibompa låten kommer tjuter Wilhelm ut "Boooompa" med ljus röst. Idag var det ett pogram om en grisfamilj som spände fast en vagn bakom en åsna, Wilhelm sa då "Ia-Ia", jag blir helt imponerad hur kunde han se på tvn att det var en åsna?
Onsdag blev Wille hemskickad från dagis då han hade 38,7 i temp, på kvällen hade han 39,1. Torsdag 37,6 & imorse 37,0. Hoppas det fortsätter så & att han får vara feberfri. "C" gick hem från jobbet idag då han känner sig kass & har 38 graders feber. Jag är lite snorig & dann men hoppas jag kan jobba imorgon ändå.
Wilhelm sov ända till halv nio idag vilket resulterade i att han vägrade sova middag. Jag tappade mitt humör efter att ha försökt att söva honom i nästan 2 timmar, då tog vi vagnen & gick ut. Men Wilhelm ville allt annat än att sova. Nu däremot sover han, upp & nervända dagen.
Nu ska jag laga lite middag..
Trevlig helg!
Förresten så har jag putsat fönster idag.
Har lite bilder i kameran som ska läggas upp vid tillfälle.


Agnes borggren

gud var söt kusin jag har längtar efter er jag ser att han har fått blont hår han hadde det när ni var här men nu syns det mer puss o kram agnes m fam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: