ikväll dissar jag
Postat:2009-10-25 Klockan:02:03:49

Ikväll dissar jag alla lyckliga & roliga, speciellt partyprissarna.
Hade jag haft en k-pist hade jag mejat ner er allihopa.
Får man skriva så? Det är liksom så jag känner, men det är ju absolut ingenting jag någonsin skulle få för mig att göra.

Jag är i en svacka just nu ikväll och vill inte unna någon att vara kvällens drottning. Jag vill möjligtvis vara kvällens drottning!
Min kära sambo är ute ikväll & jag har en såååå jobbig känsla inombords. Sitter här med min tjockmage & känner mig inte alls på humör.
Ibland tycker jag att det är så skönt att få vara hemma själv men ikväll har jag svårt att koppla av. Brukar vara så lugn när Wilhelm ligger & snusar i sängen & man får lite tid för sig själv i soffan. Men jag har nästan lite ont i hjärtat ikväll, är orolig för bebisen i magen (helt utan anledning, antagligen) & sedan känner jag mig så bräcklig... "C" fyllde år i tisdags & skulle ha lite folk här ikväll. Och ni (som varit gravida) kanske minns hur olustig man kan känna sig ibland som gravid bland "partypeople"!? Jag kan i alla fall bli lite osocial, men samtidigt vill man ju unna sin älskling att få festa till det lite på helgen med sina kompisar. Men nu har de dragit till en fest, där jag inte vet vad det är för folk & det gör det hela så olustigt. Jag jobbar på att inte låta alla känslor blossa upp, jag vill ju unna honom att ha kul. Men fan så svårt det känns just i denna stund & i samma stund som jag känner så får jag lite ångest över att jag känner så. Jag vet inte vad jag är rädd för egentligen, han är verkligen en jätte bra människa. Suck


Nu ringde han hem nyligen & ska antagligen komma hem snart. Tydligen smakade inte drickat hallon längre, om ni förstår. Och jag som är så missunnsam ikväll blir inte alls ledsen över det! Skål?


Nina

KÄnner igen känslan SÅÅÅÅ väl. TYcker man kan "festa" mer tillsammans å mindre en å en när man är gravid. Inte så dumt med samnykterhet, som min barnmorska förespråkade.



PUBLICERAT: 2009-10-25, 08:46:25 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
clara

Nej men, slutet gott allting gott iaf! Skönt att höra. Tycker du ska va stolt och känna dig både snygg och sexig i din finfina mage!!



PUBLICERAT: 2009-10-25, 10:00:17 | URL: http://cklaris.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: