Vilodag
Postat:2009-10-04 Klockan:21:26:27

Wilhelm har snorat hela dagen & han har lite högre temp, med under 38 grader. Ska tempa honom imorgon men tror att han blir hemma från inskolningen på dagis. Så idag har vi tagit det ganska lugnt. Ikväll har vi ätit potatisgatäng & lammstek, vilket hela familjen njöt av.
I helgen har vi kollat på hästtävling, en tävlingsgren som heter Distansritt. Det var svinkallt ute, blåste & regnade,  så Wilhelm fick ha overallen på sig. Klockan 15 på lördag var vi på Novas 1-års kalas! Sedan åt jag & Wilhelm  middag hemma hos familjen Croon ute på landet. Pappa C var i stan & hade filmkväll med Sebbe & sin brorsa.
Tror jag ska kolla på Flugornas herre innan jag går & lägger mig ikväll för jag kommer inte ihåg hur den slutar. Hatade den filmen förrut när jag var yngre, den är ju så rå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: