Dagis
Postat:2009-09-30 Klockan:20:19:33

Dagis som man sa på min tid, men nu ska man ju liksom säga förskola.
Wilhelm skolas in på dagis den här veckan & nästa, Conny är pappaledig & tar hand om inskolningen. Jag var med i tisdags & det var ganska mysigt med samling, fruktstund & sedan all lek i sandlådan & att få gunga, som Wilhelm tycker är så kul. Han var helt slut efter 2 timmar på dagiset & somnade sittande framåtlutad i vagnen på väg hem.

Idag fick jag så mycket kramar när jag kom hem från jobbet att jag nästan började gråta för jag blev så rörd! Wilhelm mitt hjärta!

Tuuuuut! Med "partytutan" i munnen!


Wilhelm har nu börjat klättra upp på möbler som soffan & diskmaskinen -ajaj!



Söta buskillen!





Wilhelm har nu kommit på hur han kan sitta på lastbilen, han når ner på ena sidan. Tyvärr blev bilden suddig..



Ser förvånad ut





Nina

Å dom där kramarna gör ju att man smälter. Tänk att man kunde älska så mkt.

Hoppas resten av inskolningen går bra.

Kram



PUBLICERAT: 2009-09-30, 22:05:39 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
dessan

åå vilken sötpropp han är! kramkramkram


Camilla

Hoppas det går bättre för er än för oss....Hugo gråter hejdlöst när jag lämnar honom. Hemskt! Men det går säkert över sen.... kram på er



PUBLICERAT: 2009-10-06, 10:27:39 | URL: http://hugo080810.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: