Lördag
Postat:2009-09-19 Klockan:20:24:15

Står nere på jobbet. Wille & pappa C är hemma. Gissar på att Wille sover sedan någon timme tillbaka. I morgon är jag ledig & då ska jag fixa med våran gamla volvo för den ska säljas när den varit på service & glänser som en rubin. Så imorgon ska den dammsugas ur & städas, tvättas, poleras & vaxas. Om C är frisk & kry så hjälps vi åt annars ska jag försöka mig på grovjobbet all by my self.
Var på UL i torsdags och allt såg bra ut, blev framflyttad 2 dagar, så nytt bf är den 15/2 2010. Men vilken dag det var den där torsdagen, stressig & jäklig. Jag & C hade bråkat på väg ner till UL så vi var såååå glada när vi kom in i rummet. Hälsade så där lagom glatt på tanterna som skulle utföra det. Det var en ny tjej/tant som skulle lära sig UL så det tog typ dubbel så lång tid & lagom tills de skulle ta bilderna så hade lillskrutt dragit sig tillbaka & ville inte vara med på bild. Men jag ska lägga upp bilderna i alla fall någon dag, så ni får se.

Trevlig helg!


astrid

jag ser fram emot bilder på er pyttelilla ;)



PUBLICERAT: 2009-09-20, 07:55:21 | URL: http://www.nogg.se/nova08

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: