Skorna
Postat:2010-12-18 Klockan:21:12:02


Dom här höga klackisarna skulle jag vilja glida runt i, i sommar.
Sedan tänker jag efter.
Jag ska inte använda dem i sandlådan, självfallet.
Kanske när jag går på stan. Men vem vill gå i såna här klackar i Visby?
I Visby glider man inte fram i såna här klackar, i Visby stapplar man fram & fastnar med klackarna mellan gatstenarna. Vid vidare eftertanke, jag vill ha skorna men inser att jag aldrig kommer få användning för dom.
Den dagen jag åker taxi till röda mattan då kanske...
Det kan ju ändå vara bra att tipsa tomten ifall han kanske tycker att jag borde ha skorna ändå, trots allt. Eller hur!?

Iron Fist: All Hope Abandoned Platform från BRANDOS.se


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ja jävlar va snygga de var. Men håller med dej att de blir nog knepigt att hitta tillfälle att använda dem. Skulle vara någongång då man bara ska sitta å se snygg ut.... Synd att de inte finns i samma snygga utformning minus klack.



PUBLICERAT: 2010-12-19, 10:23:19 | URL: http://ninaruthstrom.se
Lisa lindahl

oj vilka tjusiga skor, förresten har alla 4a paket kommit nu?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: