Min barnvagn
Postat:2010-01-12 Klockan:22:20:54

Har köpt en limegrön Phil n Ted Sport syskonvagn. Men vet inte hur man fäller ihop vagnen, vet inte hur man sätter fast syskonsätet då en ska ligga. Har kollat på hemsidan, har pillat på vagnen... Måste väl ta någon till hjälp & verkligen försöka klura ut det här. Men just nu känns det bara för krångligt. Just nu är jag inte nöjd med vagnen men hoppas jag blir det då jag kommit på hur den fungerar. Suck!

Annars så var jag & Wille på babysim idag! Var jätte skoj!
Men nu är Wilhelm mer självständig & inte alltid så koncentrerad på vad mamma säger.
Jag ska räkna till 3 innan han får hoppa i poolen, men han bara kastar sig i.
Jätte glad & busig. Han älskar att bada.
Det är nu 3 ggr kvar på kursen, känns lite trist att vi ska sluta.
Men sedan är det väl lilla bebbens tur att få plaska.


malena

Kan komma o försöka hjälpa dig, den skall ju sitta uppe på det vanliga, annars kan youtube ha bra filmer på hur det funkar.


L u s s i e

allt bra idag?



kramar



PUBLICERAT: 2010-01-14, 14:27:18 | URL: http://lussies.blogg.se/
LeeLoo

skulle va jätte snällt malena! syns förhoppningsvis i veckan.



PUBLICERAT: 2010-01-15, 22:48:35 | URL: http://leelooos.blogg.se/
astrid

Har du fått koll på hur vagnen funkar nu?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: