Surprise!
Postat:2010-03-14 Klockan:20:41:28

Oscars "välkommen till världen presenter" fortsätter att droppa in. Clara kom på besök i torsdag med en grymt söt body i en av vårens färger. I fredags hämtade jag ut paketet från släkten i Sundsvall, en overall i deminblå från mamma & en liten cool mössa, en tröja & mysbyxor från min moster & en "min första bok" som man skriver i upp till 18-års ålder från min syster m. familj! Wilhelm fick också presenter, en mysdress, t-shirt & en bok. I fredags var också Harriet här på besök och då fick Oscar 2 rosa bodies & en vit mössa, Wilhelm fick en bok. Han älskar böcker och bollar, traktorer, djur! Men den som var först med present var farmor Lisa, hon hade köpt en Mickey mouse mysdress.
Vi & barnen tackar så mycket! Jätte fina & bra grejer! Man skäms nästan lite grann, man vill liksom ge något tillbaka om ni förstår!? Vi fick också himla vackra "grattis & välkommen till världen blombuketter" när vi kom hem från BB, ej att förglömma. Tack, tack snälla ni!

Sedan måste jag bara få berätta om gårdagen, den var helt suverän. Jag och pojkarna åkte ut på landet och jag hade förväntat mig att det skulle bli lite besvärligt. Själv, med 2 blöjbarn & vi skulle åka bil några mil. Men det gick så lätt, lätt som en plätt! Jag har helt underbara barn, inte något gråt på hela dagen. Vi kunde njuta i solen, titta på alla djur & fika. Harriet bjöd på kaffe, mackor & kaka. Wilhelm var lycklig då han fick ge morot till hästarna, klappa hundarna & kolla på kycklingarna i hönshuset. Vi njöt för fulla muggar i det härliga vädret, en underbar dag! Jag fällde några tårar på vägen hem, tårar av lycka, över mina underbara barn. Vi fortsatte lördagen med mys framför tvn då även pappa "C" var med.

Så här såg Wilhelm & Oscar ut under melodifestivalen


Tog jätte bra bilder på mina små pojkar idag! Se!










Oscar i deminblå!


elsa

gud va söta kusiner jag har<3 två små gullungar! längtar tills påsk!

Kram elsa! hälsa alla från mig!


nina

Nej nu SMÄLLER JAG AV. Vilke gudomligt söta bilder på de båda. Jag blir ju för katten rörd här. VIlka underbara amå barn.

Kärlek och harmoni!



PUBLICERAT: 2010-03-15, 07:58:20 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Catti

Vilka söta bilder på bilderna.

kramkram



PUBLICERAT: 2010-03-15, 17:44:10 | URL: http://catti.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: