Galet snabbt
Postat:2010-05-28 Klockan:22:38:30

Veckan har varit bra & nu är det helg igen. Galet vad snabbt tiden går!
Snart fyller väl sönerna 18 & flyttar hemifrån, usch hemska tanke.

Imorgon drar jag & svägerskan iväg på landet och rider. Vi ska gosa lite hundvalpar också, det är schäfer/labradorblandning & de har precis öppnat ögonen. Det blir en barnfri förmiddag och det är första gången jag åker iväg en lite längre stund ifrån lilla Oscar. Lite nervöst.
Den här veckan har jag gjort en hel del, jag har:
- storhandlat på Ica Maxi
- tränat på träningscenter, 2 ggr
- dammsugit & torkat golven
- träffat 3 vänner med barn, vid 2 olika tillfällen

Jag har gjort en hel del annat också men
det är det här som känns extra bra, att man liksom har det gjort.
Så nu kan jag fira helg
nöjd & belåten över den gångna veckan.

Något tråkigt..
Tyvärr så dog min farmor igår men hon har varit "borta" länge. Men så länge hon fanns i livet så hade man ändå en farmor, nu är hon borta på riktigt & jag sörjer den farmor som hon en gång var. Den som jag tänker på när jag tänker på farmor. Må du vila i frid!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Oj va mkt du hunnit med. Duktigt att träna!



Beklagar att din farmor gått bort.



Kram å ha en bra dag med hästarna å hundarna ja å svägerskan



PUBLICERAT: 2010-05-29, 08:04:25 | URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
elsa

ååå har valparna kommit nu!?


Malena

Beklagar att din farmor gått bort hoppas du får en underbar helg ändå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: