Nyår
Postat:2011-01-01 Klockan:01:50:02

Gott nytt år!
Här kommer lite bilder från våran lugna familjekväll.
Hoppas alla haft en bra kväll.
Jag tycker Nina har skrivit det bra på sin blogg om barn & alkohol, kan säga att jag är av samma åsikt här.

Wilhelm


Gudagott
Kalventrecôte, blomkålspuré, blomkålsfrästa haricoverts, nöt (gremoletta?), rödvinsås


Oscar åt tills det var tomt på tallriken,
fast det mesta hamnade på golvet.


en febrig Oscar & morsan


Desserten: Creme Brylee


NyårsSnutten!


mäster kocken som skötte om både maten & mig på bästa sätt!



Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Mys med familjen är ju bland de bästa som finns.

Gott nytt år!



PUBLICERAT: 2011-01-01, 18:57:18 | URL: http://ninaruthstrom.se
*Si*

Hejsan Lee!



Kul att du tittar in på min blogg :)) Svar på din fråga ang. bilderna jag lägger upp:



... Jag söker på "bilder" under google.. skriver jag om köttbullar - så söker jag bara på ordet o klickar på bilder ovan. O vips så har du tusentals olika bilder att leta bland. Vill du sen ta me nån på bloggen så högerklickar du bara o sparar på din dator :))



Tror det är oki - så länge det inte är någons privata bilder... jag försöker att inte sno andras bilder. Det skulle nog inte uppskattas.



Vilken fin bakgrund du har på din blogg, by the way! Ha de gott :)



/S.



PUBLICERAT: 2011-01-03, 18:30:55 | URL: http://mittnyaosmalareliv.blogg.se/
Maria

Gott nytt år på er! Ni ser ut att ha haft en supermysig jul och nyår, så fina killar (och tjej:-)! Ser att du ammar, har du ngn plan för hur länge du ska fortsätta? Det är så mysigt, känns som jag aldrig vill sluta, men har nog tänkt att sluta när Greta är runt 1 år. Och vilken liten tuffing Oscar är, TVÅ STEG! Duktig kille! Att Greta ska gå känns långt borta... Förresten, snöskyffeln fick Edvin av morfar i julklapp och jag tror den är köpt på järnhandeln här hemma. Kram på er!



PUBLICERAT: 2011-01-03, 21:45:31 | URL: http://Skralte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: