skillz
Postat:2009-06-10 Klockan:09:08:27

Igår jobbade jag igen, det gick bra & hemma hade det också gått bra. "I´ve got skillz" sa pappa C när jag kom hem & frågade hur det hade gått med Wille. Haha!
Annars rullade dagen på bra, jag var på landet & red undertiden Wille sov i bilen efter babysimmet. När han vaknade var det dags för sen lunch. Jag & Louise skrattade åt Wille som var helvild på lunchen, klappade i bordet, skrek & sköt ut makaroner ur munnen. Jag tog en sväng förbi Ica Maxi med en mycket skitig Wille, han hade krypit i stallet. Hm.. *host* Sedan bar det av hemåt för ett bad & lite fix innan jobbet.
Idag kommer nog dagen se ungefär likadan ut men utan babysim & Ica...

Idag tar min söta lillasyster (till höger på bilden) studenten!
Hurra, hurra!
Stort grattis, hoppas halsen är bättre!?
Blomsterbudet är på väg ;-)

(har snott bilden från studenten på henns blogg)

Här är en gamal bild på syster & Wille när hon var här och hälsade på oss på Gotland i Oktober.
I bakgrunden sitter pappa & fifflar med sin mobil.


sofie

Jo det får jag ta & göra =D



PUBLICERAT: 2009-06-11, 22:26:23 | URL: http://sofiemsb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: