Redan gått en vecka
Postat:2009-10-17 Klockan:00:59:00

Tänk att det redan har gått en vecka. Tiden går så väldans snabbt nu förtiden, ialla fall för mig. Jag tror att det är någonting som händer efter man fått barn, då börjar tiden att gå snabbt, för då ser man ju sin lilla bebis växa & utvecklas varje dag. Om jag ser på mig själv, så ser jag ju äldre ut, även om jag för det mesta tror att jag fortfarande är 18!

Ibland kan man inte låta bli att förvånas, som när sambon kommer på att han & 2 polare ska käka på Max kl:00.30 en fredagkväll!?
Man kanske kan undra vad jag gör uppe så här dags, men jag har jobbat kväll & kom hem för ca: 2 timmar sedan. På den tiden har jag kollat vilka som åkte ut från idol, kramat ihjäl Wilhelm, bläddrat i reklamblad & hittat minst 10 leksaker som jag vill köpa i julklapp till Wilhelm, diskat lite, druckit en kopp choklad & nu åkte datorn fram.
Jag har nyss beställt strykbara namnlappar så jag kan märka upp kläderna som Wilhelm har på dagis.
I går var jag hemma från jobbet & var sjuk. Jobbade dock idag men nu har jag knappt någon röst kvar & snoret rinner. Så typiskt! Jag som hade sett fram emot en tjejkväll med lite hemmaspa, bastu, middag & utgång. Men jag känner att jag kommer att få stanna hemma tyvärr. Skit! Har liksom väntat & sett fram emot att få göra nått skoj imorgon & så blir man sjuk.


Nina

TRist att du är sjuk. Krya på dej.



Ja tiden går ALLDELES för fort. Å jag får ångest å blir rädd när jag tänker för mkt på det. Försöker låta bli.



Jag tar en drink extra för dej ikväll ;-)



Kram



PUBLICERAT: 2009-10-17, 10:49:31 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: