belly power
Postat:2010-09-20 Klockan:21:57:31

Fick svar på alla mail idag!

1. Oscar står på kö till babysim & börjar tidigast om 5 veckor.
Det bästa är att den andra förälderna får följa med gratis med syskon!

2. Utbildningen tog ej emot fler sökande men jag är välkommen att söka in på nytt inför nästa start, hösten 2011.
Får se vart jag är & vad jag gör då. Men kanske, kanske.

3. Ridningen, fanns platser kvar måndag & tisdag.
Tisdag går ju inte, för då tränar "C" kampsport. Måndag, men av en slump så hittade jag info om BellyPower! Vem behöver inte lite Power i bellyn!?

Åkte & handlade i närheten och det måste ha varit ödet. Hittade en lapp om en träningsform (precis i närheten) som tilltalar mig, blandning mellan power yoga & orientalisk dans, låter ju stört skönt! Ska få prova på måndag! Kul, kul!
Nu var det också så att jag åkte till träningshallen som ligger i närheten & då hittade jag en simhall. Så nu ser jag fram emot ett dopp med familjen, inom snar framtid!
Imorgon blir det läkarkontroll för Oscar på BVC & öppna förskolan hela dagen, storhandling & som om det inte räckte -biblioteket!


Catti

Vilken dag det blev för dig.

kramrkam



PUBLICERAT: 2010-09-21, 08:57:03 | URL: http://catti.blogg.se/
Lisa lindahl

Se där!! det börjar hända saker, då blir det inte så tråkigt för dig heller, FINT kram farmor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: