Företagsam
Postat:2010-09-19 Klockan:21:52:16

Idag har jag varit så företagsam. Jag har anmält intresse ang. att rida lektion på ridskolan, jag har även anmält Oscar till babysim & mig själv till en distanskurs som hälsocoach. Jag inser dock att det kanske är lite sent påtänkt så här långt in på terminen dock, men just nu känns allt 100 gånger bättre. Ska bli så roligt att få börja göra något....  Jag har även varit & röstat.

Vi larvade oss lite här hemma, pratade om hur det skulle se ut om pappa styrde världen i ren dikatatur anda och frågade Wille om han skulle anamma en viktig fråga & ta hand om oss när vi blir gamla. Byta blöja på oss & mata oss. Ja, ja! svarade han övertygande. Då vi sagt att han var så snäll, så sa han att han skulle "mata pappa i buren". Haha! Så söt!

Imorgon ska jag kasta mig på mailen & hoppas att jag har fått svar. Ser med förväntan fram emot vad morgondagen har att erbjuda. Thohej!
Killarna har varit lugna & snälla idag. Pappa "C" tog middagsluren med Wille, vilket var himla skönt. Helgen har varit bra trots att jag surade & sov bort halva lördagen. Men även den dagen slutade bra, med en rejäl dos myskväll, med både film & godis!






Tankeställaren


En man slår sin fru!
En man slår sin fru varje dag!
En man slår sin fru varje dag i schack!

VAR SPECIFIK I VAD DU SÄGER
ANNARS KAN DET MISSFÖRSTÅS

En till bra grej
Måste bara påminna mig själv & ge tips till alla er där ute
STÅ MED VIKTEN I "TRAMPDYNAN"
(inte i hälarna)


Astrid

Vad fina ni är. Trivs ni på nya stället? Hoppas allt är bra..



kram kram



PUBLICERAT: 2010-09-20, 05:55:18 | URL: http://nogg.se/nova08
Catti

Vad skönt att det känns bättre. Hoppas du får svar på alla dina mail idag.

Massa kramar



PUBLICERAT: 2010-09-20, 07:18:36 | URL: http://catti.blogg.se/
LeeLoo

tack ska ni ha!



PUBLICERAT: 2010-09-20, 21:10:48 | URL: http://leelooos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: