Fy bubblan!
Postat:2009-04-19 Klockan:21:05:04

Fy bubblan vad trist! Jag är fortfarande dålig, känner av huvudet. Men idag kan jag i alla fall vara uppe. Men Wille däremot har fått rosslig hosta så det blev inget bad idag. Åh, jag som hade längtat så. Längtat efter att hela familjen skulle bada tillsammans, jag, C & Wille. Suck & stön!
Har spenderat dagen inomhus. Tagit det lugnt och inte gjort något speciellt. Vi har ätit fläskkarré med potatisgratäng. Wille har varit ganska sjuksnuttig så det har blivit en hel del tid i den nya fåtöljen. Vi har köpt en jätte mysig fåtölj (från JYSK av alla ställen) med gung & vippfunktion! Precis en sån som jag vill ha! Skön, skönare, skönast!


Visste ni att det följer med en bebis vid köp av fåtöljen?
Se vad jag hittade i kartongen!? ;-)

*fniss*
Så söt!
Han har nu lärt sig att vinka & göra rörelser till Imse vimse.


nina

stackare. hoppas huvudet blir bra snabbt. å wilhelm med.

du måste va rädd om dej. hästar verkar vara farliga saker.

välkommen hem till mig runt 11 på tisdag.

kram



PUBLICERAT: 2009-04-19, 22:25:24 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
LeeLoo

tack & tack för inbjudan! om vi är friska & krya så kommer vi gärna!



PUBLICERAT: 2009-04-19, 22:27:35 | URL: http://leelooos.blogg.se/
FrökenM

Nämen fy vad läskigt med huvudet, du måste ta hand om dig! OCh spm sagt, vilken tur att du har hjälm! Vilken skön fotölj, den vill jag också sitta i! Krya på er!



PUBLICERAT: 2009-04-22, 07:53:32 | URL: http://www.skralte.blogspot.com
Agnes borggren

gud HAN ÄR SÅ SSSSÖÖÖÖTTTT!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: