onda axeln
Postat:2009-04-24 Klockan:09:49:00

Inte för att klaga men... *smile*
Hehe!
Jo, jag har så j-kla ont i armen/axeln. Var inne & jobbade extra igår, chefen frågade hur det var & jag svarade att det var bra. Men hon såg att det var något så jag beklagade mig lite över min onda axel, massageterapeut som hon är så klämde hon & kände lite. Hon trodde att jag hade överansträngt mig & föreslog att jag skulle ta en behandling imorgon. Jag svarade att det hade varit skönt & välbehövligt men jag tror inte det finns pengar till det. Men eftersom jag ryckte in & jobbade extra så fick jag en behandling av henne. Åh, blir så glad!
Har ont idag, så det ska bli så gott att lägga sig på bänken & bli "massakerad".
Hehe! Hihi! Jippie!
Och tur som jag har så har jag fått barnvakt undertiden. Wilhelm åker ut på landet med Harriet en stund.
 I helgen ska jag rida & på söndag har vi möte med jobbet samt brunch på hotellet. C ska uppleva gamla tider & lana hela helgen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: