sol, sol
Postat:2009-04-01 Klockan:10:39:00

Just nu är jag inne i en period då jag inte gör mig speciellt bra i skrivande stund. Jag är inte intresserad av att sitta och knappa, både inspirationen till det & lusten är någon annanstans. Att dessutom batterierna till kameran är slut gör väl sitt lilla till..
Wille är fortfarande snorig men vi ska ut en liten sväng i alla fall. Vi ska fika med världens mysigaste Mia på ett café i stan. Mia är min "gamla" arbetskamrat och hon är väldigt speciell, hon gör mycket med tanken & är mer medial än de flesta andra som jag umgås med. Hon är rar, intressant & sann. Och det var hennes händer som räddade mig från värk den sista tiden av graviditeten, då hon masserade mig.
Ikväll var jag egentligen bjuden på ett "lingon & blåbär party" men det hade jag glömt bort & bokat in mig på ett pass hoppträning med hästen. Men som tur är ska jag få gå på party 15/4 istället, Lingon & Blåbär är ett klädmärke som gör barnkläder av mycket bra kvalité (enligt Elin). Jag ska återkomma för att skriva om mina upplevelser från partyt.

 Solen skiner & vädret är härligt!
Sol, sol, sola skiiina!?


malin

jaa .. helt underbart väder, skönt att komma ut i friska luften för lillkillen om man e lite förkyld .. hoppas han snart piggnar på sig lite, annars får ni ha en underbar dag o solen!:D



PUBLICERAT: 2009-04-01, 10:42:49 | URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
catti

kul med nya klädmärken. mysmys med sol



PUBLICERAT: 2009-04-02, 10:29:13 | URL: http://catti.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: