Sjukstugan
Postat:2009-04-22 Klockan:10:41:25

Lillebror fyllde år i måndags, han är i Thailand och firar. Det hade ju inte varit helt fel att vara i Thailand just nu.... Hoppas han har det gott. Av fotona (på resedagboken) att döma verkar det inte gå någon nöd på honom. Skönt! Om du läser det här: stort grattis "Emme"!

Välkommen till sjukstugan!
Jag är hemma med en sjuk liten Wille. Han hostar & snorar så det är inte lämpligt att ge sig ut. Så den här veckan har det varit en del grejer som blivit inställda: babysim i tidags, fika hos Nina o. co & babykonserten med tema vår som vi skulle gått på tillsammans med Elin & lilla Olle & slutligen födelsedagsfika hos Britt.
Eftersom jag fick en lättare hjärnskakning i fredags så har jag mest varit inomhus flera dagar nu och det är ju inte skoj i längden. Igår kröp det liksom i hela kroppen på mig så då lämnade jag Wille hemma med pappa & stack iväg till hästen. Red i 50 min och sedan körde jag lite hästmassage och stretching. När jag släppt ut hästen i hagen gick jag in till Harriet (som äger hästen) & hon bjöd på glass med hjortron. Det var fint det! Det är inte varje dag som jag har möjlighet att äta hjortron sedan jag flyttade hit till ön. Tror det var Louise som sa att de påminner om passionsfrukt, då de båda har kärnor & smakar gott. Och det har hon ju rätt i!
Pappa C hade haft en mysig kväll med Wille. Wilhelm hade varit såååå mysig så C bara suckade när jag kom hem. När vi skulle sova la han sig i sängen och snusade på Wille och sa "han är så underbar". Och jag svarade ""jo, jag vet han är helt underbar".








malena

Vad mysigt ni har det, hoppas nu du ´snart blir pigg.



PUBLICERAT: 2009-04-22, 13:20:40 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
catti

vad tråkigt att wilhelm är sjuk, hoppas han blir bättre snart



PUBLICERAT: 2009-04-22, 17:01:19 | URL: http://catti.blogg.se/
Helena

GODING!!!!!!!!!


Agnes borggren

JA FINT KORT EEEEEELLLLLEEEEEERRRRRR!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: