Bilder
Postat:2009-01-31 Klockan:22:01:56

I går vaknade Wilhelm 2 ggr innan 22 & ville ha mat. Sedan vaknade han efter klockan tolv på natten också & var vaken med oss i några timmar. Får se om han sover bättre inatt. Han ligger nu i sin säng & sover. Har kommit på en ny idé, jag värmer en vetekudde som jag lägger ner i hans säng innan läggdags så det blir varmt & mysigt. Jag lägger kudden i höjd där han har ryggen men sedan när jag lägger ner honom så flyttar jag ner den så han får ha fötterna på den.
Jag & Wilhelm har tränat lite i badkaret, dykreflexen som de rekommenderar att man ska göra på babysim. Man säger "nu kommer det vatten" sedan häller man vatten över huvudet, på så vis ska barnet förbereda sig på vad som komma skall.
Fick några härliga bilder på honom efter badet!
(klicka på bilderna så blir de större)


nina

så underbar så jag bara sitter å ler



PUBLICERAT: 2009-02-01, 21:15:35 | URL: http://torrbollen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: