trötter
Postat:2009-07-25 Klockan:19:35:39

oj vad trött jag är, grusig i ögonen. *gäsp*
Står på jobbet och har aldeles för lite att göra just nu. Måste nog springa upp och ta mig en latte så att jag vaknar till. Står här med en putande mage och är trevlig mot alla 08 (nollåttor). Min sambo hade hört någon säga "jag brukar kalla dem för nittionior" å då brukar folk undra "jaha varför då?" å då brukar jag svara "jo för de är ju inte riktigt hundra".
Nyligen fick jag påhälsning av Securitas och de kom med några smaskiga historier om både bråk och sex på hotellet där jag jobbar. Spännande! Hoppas dock att kvällen här hos mig "på mitt område" blir lugnt. Idag fyller C´s arbetskompis år så Wille är hos farmor och ska sova över där. Jag ska på kalaset efter 22 när jag slutar och inatt ska jag vara chafför, hur jag nu ska orka det!? Jaja! Trevlig helg till er alla!


Catti

Skojigt med putande mage, hihi.



PUBLICERAT: 2009-07-25, 20:14:46 | URL: http://catti.blogg.se/
Clara

GRATTIS!!! va mysigt!


LeeLoo

tackar! ;-)


nathalie

frågestund i bloggen:)



PUBLICERAT: 2009-07-31, 23:20:28 | URL: http://mylovley.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: