hej
Postat:2009-06-08 Klockan:13:18:51

Förra veckan var jag i stallet endast 2 ggr & det känns aldeles för lite. Men idag ska vi tanka på vår bil så att jag kan få åka iväg & rida igen. Det kostar lite grann att åka sådär en 5-7 mil om dagen, det vet ju ni som bor på landet...
Helgen har varit bra. På lördagen sov Wilhelm hos sin farmor. Jag hade lite små ångest på lördag förmiddag för att han skulle sova borta. Både torsdag & fredag förra veckan var han grinig & gnällig, så att jag knappt kände igen honom och det gjorde ju inte direkt så att det kändes bättre. Men det hade gått så bra hos farmor! Och det känns ju himla bra.

På kvällen vid tolv tiden saknade jag honom otroligt mycket så då tog jag fram mobilen & kollade på videoklipp på Wille. Direkt när jag vaknade på söndag morgon så saknade jag honom ännu mer & mina bröst kändes som 2 blåmärken. Gissa om det var skönt att få sitta & amma honom när han kom hem. Jag trodde att han skulle bli jätte glad över att få se sin mamma & pappa igen. Men han såg helt chockad ut & sedan började han å gnälla & sträckte sig efter oss. Det blev massor av pussar & kramar. Åh vad gott det var att han var hemma igen, lillprinsen!

Vi var hos några bekanta & kollade på fotbollen på lördagkväll & sedan kollade vi på tv. Stämmningen var inte på topp, det var ju en tråkig match, Danmark vann. Sedan började killarna spela ps3 & då somnade Lovisa i soffan & jag dog av tristess. Funderade på om jag skulle gå hem, men äntligen hade killarna slutat å spela. Vi åkte hem, softade & jag somnade. Det bästa med att vara barnfri var det härliga morgonbadet, då jag tog god tid på mig. Smorde in kroppen med body spray från Body Shop & fixade håret.

Idag har jag & lilla Wilhelm varit på öppna förskolan, Myllan. Han var inte lika mammig som sist vi var där, utan lekte på bra i mellanåt. Jag tror att han var för trött sist.
Har en del bilder i kameran som jag slänger upp senare.
So long


Linda R

Oj, sovit borta? Vad skönt att det gick bra! Kanske man skulle kunna göra själv också....hmmmm....tåls att fundera på!



PUBLICERAT: 2009-06-09, 22:26:03 | URL: http://lan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: